Комплексне рішення у сфері ЖКГ
+38 (093) 177-15-67

Програмне рішення «ГородОк»

Система, що відповідає сучасним вимогам та відноситься до класу CRM. Систему «ГородОк» розроблено під основні потреби ринку, міжнародні стандарти щодо вимог ІТ продуктів. Спеціалізація системи  – керування інфраструктурою міста і надання якісного сервісу мешканцям.

У системі реалізовано процеси з додатковими відмінностями:

  • Управління зверненнями:
    • Фіксація кожного телефонного звернення мешканців з можливістю приєднання дзвоника до вже зареєстрованого звернення.
    • Фіксація звернень мешканців через електронні засоби сповіщення.
    • Звернення мають географічну прив’язку та мають адресу і характеристики об’єктів сервісу.
    • Об’єкти сервісу пов’язані із комунальними та іншими службами, які мають його обслуговувати.
  • Керування якісним сервісним обслуговуванням мешканців міста:
    • Розділяє та оптимізує наступні алгоритми: «Врегулювання проблем», «Усунення аварій» для швидкого відновлення роботи послуг.
    • Оптимізує роботу персоналу комунальних служб і фахівців контакт–центрів.
  • Управління процедурами забезпечення якості виконання заяв:
    • Розподіляє обов’язки та сфери впливу між окремими посадами.
    • Забезпечує можливість прямого контакту з мешканцями та отримання зворотного зв’язку.
    • Здійснює безпосередній зв’язок з виконавцями та допомагає координувати їх із подальшим отриманням результатів за виконаними задачами.
  • Координація об’єктів сервісу:
    • Включає в себе повну базу об’єктів з географічною / адресною прив’язкою.
    • Об’єкти мають перелік доступних або можливих комунальних сервісів (централізоване опалення, водопостачання, ліфти тощо).
    • Кожен об’єкт має технічний паспорт властивостей.
    • Об’єкти мають ієрархічну прив’язку (квартира прив’язана до будинку, будинок прив’язаний до ЖЕД).
    • За кожним об’єктом закріпляються безпосередні виконавці підтримки, а також дублюючі або альтернативні.
  • Додаткові модулі для здійснення нагляду за сезонними / масштабними роботами:
    • Надає відомості з глобальних проблем та уможливлює прив’язку нових звернень до глобальної проблеми.
    • Можливість супроводу сезонних робіт (також з підключення централізованого опалення).
    • Супроводжує роботи з модернізації комунальних мереж тощо.
    • При зверненні до контакт-центру мешканці мають можливість автоматизованого адресного інформування їх без участі вищезазначеного центру.

Завдяки системі кожне місто з легкістю зможе:

  • Значно підвищити рівень доступності та відкритості комунальних служб для мешканців міста.
  • У спрощеному форматі перейменовувати вулиці / проспекти – система вміє зберігати старі та нові назви вулиць.
  • Контролювати сервісні та комунальні служби по строкам та якості виконання робіт.
  • Отримувати об’єктивні дані про актуальний технічний стан комунальних мереж та можливість аргументованого планування ремонтних робіт.

Система має багато активних елементів, з яких одразу можна фільтрувати, сортувати чи обирати.

Завдяки добре продуманим фільтрам можна одразу обрати всі активні звернення та заявки загалом чи по виконавцях,

форма окремо взятої заявки показує, хто, коли звертався, про що повідомив, хто її виконує, терміни виконання.

Дякуємо за увагу
Ми будем раді співпрацю з Вами. Готові відповісти на всі Ваші питання
Зв'язатись з нами
Україна, 03150, м.Київ,
вул. Антоновича, 131 офіс 102